وزیر آموزش‌و‌پرورش: پولی برای رتبه‌بندی معلمان نداریم

در حالی‌که رئیس سازمان برنامه و بودجه اجرای رتبه‌بندی معلمان را تا قبل از هفته معلم وعده داده بود اما وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت مشکل تأمین اعتبار داریم.

به گزارش راه شلمچه، عصر امروز (جمعه 12 اردیبهشت) و به ‌مناسبت روز معلم محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه حضور در ویژه برنامه شبکه آموزش به خبرنگار راه شلمچه در باره رتبه‌بندی معلمان گفت: در تکاپو هستیم تا طرح رتبه‌بندی معلمان اجرا شود اما ما مشکل تأمین اعتبار داریم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه روز هشتم اردیبهشت در حضور نمایندگان تشکل‌های فرهنگی کشور وعده داد تا هفته معلم این طرح اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ایشان گفته بودند طرح رتبه‌بندی اجرا می‌شود و به معلمان پرداخت می‌شود ولی پول را خودتان پرداخت کنید ما در حاضر حتی با پرداخت حقوق ها نیز مشکل داریم.
از وزیر سوال شد با این حساب رتبه‌بندی معلمان فعلا انجام نمی‌شود که حاجی‌میرزایی پاسخ داد: امیدواریم انجام شود.
به گزارش راه شلمچه، در جلسه هشتم اردیبهشت نمایندگان تشکل‌ها با نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه)، مسائل مختلفی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان مطرح شد و از قرار معلوم، در این جلسه مقرر شد تا پایان هفته معلم، احکام جدید معلمان( هم ۱۵ درصد افزایش سال ۹۸ و هم رتبه‌بندی) زده شود و نهایتا تا پایان خرداد پرداخت‌ها انجام شوند.  همچنین وعده داده شد هزار میلیارد تومان به اعتبار رتبه‌بندی در سال جدید افزوده شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار