ولایت و برائت شاهراه عظیم هدایت

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی: آگاه باشیم هر کس که ولایت امیر المؤمنين ارواحنافداه را بپذیرد و از نعمت برائت از مشرکین محروم بماند یقیناً دین را نشناخته و از حقیقت آن دور و از اصالت مذهب مهجور است.

به گزارش راه شلمچه، محقق و نويسنده جوان شیعه در یادداشتی به اهمیت ولایت امیرالمؤمنین و برائت از مشرکین و منافقین پرداخت و نوشت:


برائت از مشرکین و منافقین یعنی ابراز انزجار قلبی، لسانی و عملی نسبت به معاندین و غاصبين حقّ اميرالمؤمنين ارواحنافداه که اصل الاصول دین و اساس مذهب بشمار رفته و سیره ی آشکار و یادگار ماندگار حضرت زهرا سلام الله علیها شناخته می شود.


آن بانوی باعظمت که خدای متعال او را جدا کننده ی حق از باطل وصف نموده ، اوّلين آموزگار مکتب باصلابتی است که آشکارا از دو بت قریش، دو نماد کفر، جبت و طاغوت برائت می جست تا آنجا که تاریخ، طنین حزین فاطمی اش را با اسناد متواتر بخاطر سپرد تا همگان بدانند که آنها بنیانگذاران تفرقه و نفاق در میان امت بوده اند.


پاره ی وجود رسول خاتم با چنین روش و منشی امت اسلام را از ضلالت و گمراهی دور و به تمسك بر ریسمان محكم الهی یعنی ولایت دعوت نمود تا دین بر محور تولّی و تبرّی استوار و همگان به صراط مستقیم رهنمون گردند...


آری ولایت و برائت شاهراه عظيم هدایت است. آگاه باشیم هر کس که ولایت امیر المؤمنين ارواحنافداه را بپذیرد و از نعمت برائت از مشرکین محروم بماند یقیناً دین را نشناخته و از حقیقت آن دور و از اصالت مذهب مهجور است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار