پشت پرده عدم استقبال تماشاگران پرسپولیس از بازی با آلومینوم

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم جام حذفی کشور که قرار بود امروز(شنبه 20فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا این مسابقه لغو و به فردا (یکشنبه) موکول شد.

به گزارش راه شلمچه، آن طور که از شواهد و قرائن پیداست قیمت زیاد بلیت ها دلیل افت استقبال هواداران از بازی پرسپولیس و آلومینیوم بوده است. دیداری که قرار بود امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا این مسابقه لغو و به فردا (روز یکشنبه) موکول شد.

نکته ای که جالب به نظر می‌رسد این است که این اولین بازی پرسپولیس با حضور تماشاگر در سال جدید محسوب می‌شود و با توجه به این که برای این بازی ۲۵ هزار بلیت در نظر گرفته شده، پیش بینی می‌شد که در همان ساعت های ابتدایی ظرفیت در نظر گرفته شده پر شود. اما واقعیت اینجاست که طرفداران پرسپولیس تا به این لحظه استقبال خوبی از این بازی نکرده اند. بی شک قیمت بالای بلیت ها و شرایط بد آب و هوایی تهران و بلاتکلیفی در مورد برگزار شدن یا تعویض این دیدار دلیل اصلی این موضوع بوده است.از این رو پیش بینی می‌شود طی چند ساعت آینده تمام بلیت ها به فروش برسد.

به گزارش خبر ورزشی، طبق ارزش گذاری های انجام شده، بلیت قسمت VIP با قیمت ۵۰۰ هزار تومان، حدود ۲۵۰۰ صندلی قسمت جایگاه با قیمت دویست هزار تومان، تمام صندلی های روبه‌روی جایگاه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و تمام صندلی های پشت دروازه و سکوهای طبقه دوم ورزشگاه نیز با رقم پنجاه هزار تومان به فروش می‌رسند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار