پیام تسلیت ریاست حوزه علمیه حضرت آیت الله صالحی در پی درگذشت بانوان خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس

خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی دو خبرنگار ساعی، جوان و پرتلاش این مرز و بوم که جهت گردش آزاد اطلاعات و آگاهی بخشی تلاش داشتند و در عرصه حفظ محیط زیست دغدغه و فعالیت اجتماعی مصروف می داشتند.

به گزارش راه شلمچه، در پی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو تن از خبرنگاران کشور در حادثه واژگونی اتوبوس، سید جلال صالحی ریاست حوزه علمیه حضرت آیت الله صالحی پیام تسلیتی صادر کرد که در متن وارده آمده است:



بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ


بار دیگر خبری تأسف بار خاطر همه هموطنان را سخت آزرد...


خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی دو خبرنگار ساعی، جوان و پرتلاش این مرز و بوم که جهت گردش آزاد اطلاعات و آگاهی بخشی تلاش داشتند و در عرصه حفظ محیط زیست دغدغه و فعالیت اجتماعی مصروف می داشتند. در حین سفر و از پس حادثه واژگونی اتوبوس جان به جان آفرین تسلیم نمودند.


اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم و داغدیده ایشان و جامعه خبر و رسانه ایران تسلیت عرض مینمایم. از خداوند منان برای روح مرحومین غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
سید جلال صالحی

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
رضا اسدی ۶ تیر ۱۴۰۰
حالا چه مناسبتی داشت که حضرت ایت الله برای ایندو مرحوم پیام تسلیت فرستادن
پاسخ
0
علی ۶ تیر ۱۴۰۰
سلام علیکم، حاج آقا خدایی دمت گرم،ّتنها یه جمله عرض میکنم، )(همیشه به حق مولا ع سربلند باشی،)خداوندهمه ی ما و مرحوم آیت الله صالحی رامورد شفاعت مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها،که تنها امیدشان به مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها بود،قرار بده،حاجی،یاعلی مدد
پاسخ
آخرین اخبار