به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان صادر شد:

پیام تسلیت سرپرست سازمان عمران شهرداری ساری

به راستی که با گذشت سده های طولانی، حرکت جاویدان حماسه آفرینان کربلا همواره انگیزه بخش و روشنگر آنانی بوده که در برابر ظلم، ایستاده اند...

به گزارش راه شلمچه، مهندس مرتضی بربسته سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سالار شهیدان، پیامی صادر کرد که در متن آن آمده است:


کاروان خاطرات بازگشته از جایی که چهل روز گذشته است، از ماتم‏های سرخ، از عطش‏های پرپر شده؛ در چهلمین روز، تنها چیزی که برای همه تداعی می ‏شود، حدیث خون و پیروزی است. 


اربعین حسینی، نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است که با گذشت چهل روز از واقعه جانگداز کربلا، جان های مومنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می زند.


در بخشی دیگر از پیام وی می خوانیم: 


به راستی که با گذشت سده های طولانی، حرکت جاویدان حماسه آفرینان کربلا همواره انگیزه بخش و روشنگر آنانی بوده که در برابر ظلم، ایستاده اند.


در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، اربعین حسینی زمان مناسبی جهت تجدید میثاق با آرمانهای عاشورایی و یگانه‌ شدن با آموزه های دینی ابا عبدالله الحسین (ع) است؛ این ایام حزن و اندوه را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم کشورمان علی الخصوص شهروندان ساروی تسلیت عرض می نمایم.


 امید است همه ما همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی و در ردیف عزاداران واقعی آن حضرت قرار گیریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار