پیام تسلیت محقق جوان شیعه به حسن شمشادی

در پی ارتحال والده ی ماجده ی برادر اندیشمند و مجاهد، حسن شمشادی، خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه و عراق و کارشناس و تحلیلگر رسانه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در پیامی این مصیبت تلخ را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش راه شلمچه، متن این پیام بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون 

صدیق ارجمند ، برادر حسینی و زینبی ام، جناب استاد شمشادی دام عزه 

ارتحال غمبار والده ی ماجده ی تان ، کنیز وفادار زینب کبری سلام الله علیها ، مرحومه حاجیه خانم خوشبخت را خدمت حضرتعالی و خانواده ی محترمتان تسلیت عرض نموده و از خدای سبحان غفران و رحمت الهی اش را برای آن بانوی بافضیلت مسئلت می نمایم. 

دلدادگی به خاندان بیت رسالت و تربیت فرزندان حسینی و با کفایت خود گواه بر عظمت آن خادمه ی با اخلاص مکتب فاطمی است.

مجاهدت ها، از خود گذشتگی ها، خون دل خوردن ها، بی خوابی های آن مادر با کرامت در شبهای سرد و سال‌های متمادی که در چند متری نیروهای داعش در سوریه و عراق در دفاع از حرم مطهر عقیله العرب ارواحنافداه بودید و هجمه هایی که بخاطر دفاع از انسانیت و ارزش ها در رسانه ها و در مقابل مافیای کذایی داشتید، که دستان پر مهرشان همواره برای سربلندی تان نزد خدای متعال رو بسوی آسمان بلند بود، خود اجر و مقامی را برایشان در پی دارد که نزد خدای متعال و موالیانش محفوظ است. 

خدای متعال ایشان را با بانوی مضطر این روزهای کوفه و شام محشور فرموده و به حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

امیری سوادکوهی _ ۲۸ محرم الحرام ۱۴۴۳ 
قم المقدسه


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار