گام های موثر شهردار مرکز مازندران برای کاهش هزینه ها و خودکفایی شهرداری

جواد طالبی با حُسن نظر نسبت به اهمیت رویکرد خودکفایی در بدنه شهرداری برای بهبود روند خدمات رسانی به مردم، راه اندازی این خودروها را جزو الویت های امور اجرایی خود قرار داد و در بحث دیگر راه اندازی کارخانه سنگ شکن و افزایش بهره وری در کارخانه آسفالت نقاط عطف این نگاه مسئولانه شهردار مرکز استان بوده است.

به گزارش راه شلمچه، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران با برنامه های قابل تقدیر و اقدامات مناسبی در جهت رهایی سازی شهرداری ساری از وابستگی به بخش خصوصی، اثرات سازنده ای بر راندمان این دستگاه اجرایی به وجود آورده است.


در تصدیق این مدعا باید نوشت راه اندازی و بازسازی کلیه خودروهای سنگین وسبک شهرداری ساری که از گذشته به علت استفاده غیراصولی و غیرفنی دچار آسیب های زیادی گردید وکارخانه آسفالت این نهاد را تبدیل به گورستان خودروها کرده بود از جمله موارد مورد توجه محسوب می شود.


جالب است بدانیم که به علت بی توجهی مدیران وقت به روند احیا و بازسازی این خودروها در ادوار اخیر مدیریتی، حتی شاهد رویش درختان در بدنه این خودروها بودیم این موضوع نشانگر اوج بی توجهی به سرمایه های شهرداری داشته است.


در سویی دیگر اقساط وام بانکی خریداری این خودروها نیز هنوز به اتمام نرسیده بر همین اساس جواد طالبی با حُسن نظر نسبت به اهمیت رویکرد خودکفایی در بدنه شهرداری برای بهبود روند خدمات رسانی به مردم، راه اندازی این خودروها را جزو الویت های امور اجرایی خود قرار داد و در بحث دیگر راه اندازی کارخانه سنگ شکن و افزایش بهره وری در کارخانه آسفالت نقاط عطف این نگاه مسئولانه شهردار مرکز استان بوده است.





باید توجه داشت یکی از فجایای بزرگ در مدیریت ادوار گذشته شهرداری ساری را در سیل چند سال اخیر شاهد بودیم که یکی از مجهزترین اماکن این دستگاه اجرایی در بستر رودخانه تجن به علت سوء مدیریت مدیران وقت در سازمان مربوطه، به طور مطلق نابود گردید و صدمات و خسارت سنگینی به شهرداری ساری وارد آورد.


این گزارش حاکیست در شرایط کنونی بحمدالله جلوی اینگونه سهل انگاری ها گرفته شده و مدیریت منابع و مخارج به درستی در شهرداری ساری پیاده سازی می شود؛ هرچند ساماندهی مخروبه به جامانده از دوران غارتگرایی شهرداری قطعاً زمان زیادی را می طلبد اما روند رو به رشد مدیریت این مسئله از سوی جواد طالبی و مدیران زحمتکش شهرداری در بخش های مختلف، موجی از امیدواری را در بین افکار عمومی و شهروندان ساروی ایجاد کرده است.


نکته حائز اهمیت در تکمیل این دیدگاه روند تعاملی اعضای شورای اسلامی شهر ساری با برنامه های شهرداری است که می تواند پیام آور روزهای مطلوب تری در این نهاد مردمی باشد.


شعبان وفایی نژاد کارشناس رسانه ای

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار