گزینه‌هایی که سودای استانداری مازندران را دارند

فهرست ۷ برابر ظرفیت برای تصدی مسؤولیت استانداری و خدمتگزاری در دولت سیزدهم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که البته صحت این خبر اصلا مورد تأیید نیست اما مازندران و گزینه‌هایی که سودای استانداری را در سر دارند.

به گزارش راه شلمچه، این روزها در باره گزینه‌های احتمالی استانداری استان‌ها زیاد گفته می‌شود از استاندارن سابق گرفته تا بازنشسته‌های سیاسی و نظامی و همچنین نمایندگان سابق و فعلی که سودای استاندار شدن را دارند. اما برای استان مازندران هم عده زیادی برای استاندار شدن گزینه‌های زیادی را نام می‌برند که بزودی با جزئیات متفاوتی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

راه شلمچه در باره گزینه‌هایی که برای استانداری مازندران نام می‌برد فقط در حد گمانه‌زنی خواهد بود و در تأیید و یا رد آنها و همچنین از شایستگی آنها هم هیچ اظهار نظری ندارد اما آنچه از دولت رئیسی سراغ داریم نوع انتخاب مدیران و استانداران بسیار متفاوت‌تر از گذشته است که بر اساس برنامه‌های دولت سیزدهم صورت می‌گیرد و بدین معنی است که سوابق و دیدگاه‌های گزینه‌های استانداری‌ها باید با برنامه‌های دولت و وزارت کشور همسو باشد و قطعا کابینه دولت رئیسی با کارشناسی و دقت بسیاری با تشکیل شده‌است و کارگروه‌هایی که رئیسی را همراهی می‌کنند ویژگی‌های بالایی برخوردارند.

از میان گزینه‌هایی که برای استاندرای مازندران نام می‌برند و یا در حال رایزنی هستند به شرح زیر است:

ابوالقاسم اکبرنژاد

سردار ابوالقاسم اکبرنژاد سال 1340 در بابل به دنیا آمد و دارای دکترا از دانشگاه دفاع ملی هستند. در کارنامه وی ریاست اداره مشترک عملیات کل سپاه، مدیرکل دولت و لوایح وزارت دفاع، فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران و ... دیده می‌شود. 

سیدعلی ادیانی

ادیانی سال 1338 در سوادکوه به دنیا آمد و دارای دکترای حقوقو عمومی هستند که در دوره‌های هشتم و دهم نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ بودند.

اسکندر مومنی

سردار مومنی در سال 1341 در قائمشهر به دنیا آمد و دارای دکترای امنیت ملی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی است. وی هم اکنون دبیر ستاد مبارزه با مخدر است که جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی را در کارنامه خود دارد.

برخی از سوابق و رزومه افراد یاد شده  به طور اختصار اشاره شد که قطعا دارای سوابق علمی و جایگاه مدیریتی زیادی هستند. اما از افراد دیگری هم برای استانداری مازندران نام می‌برند که بعدا به آنها اشاره خواهیم کرد. 

اظهار نظر مخاطبان در باره گزینه‌های احتمالی استانداری مازندران در زیر این خبر قابل ثبت است که پس از بررسی تأیید خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
9
0
حسن یدالله زاده ۶ شهریور ۱۴۰۰
به نظر بنده سردار اکبرنژاد مدیر توانا میتونه استانداری رابرعهده بگیرد مردی بااخلاص پاک وتجربه بالا
پاسخ
آخرین اخبار