گشودن درب همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با اداره کل اقتصاد و دارایی استان

 مهندس فرجی با تقدیر از حمایت همه‌جانبه استاندار مازندران تصریح کرد: مساعدت و حمایت استاندار مازندران در تصویب و اجرای برنامه‌های سازمان فراتر از همکاری عرفی بوده که این نگاه خوب، مشکلات را برای ما در سازمان هموار کرده است.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به راه شلمچه، دکتر هاشمی؛ معاون وزیر و مدیرکل اقتصاد و دارایی استان  با حضور در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با مهندس فرجی؛ مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدار که دکتر علیخانزاده؛ معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان، دکتر انشایی؛ قائم مقام مدیرعامل، سید رضا موسوی؛ رییس اداره نظارت مالی اداره کل اقتصاد دارایی استان، مهندس اسحاقی؛ سرپرست معاونت اداری و مالی، مهندس جعفری؛ مدیر مالی سازمان همیاری، سید احمد اسدالله‌زاده؛ ذیحساب وجوه عمومی شهرداری‌های آمل و بابکان و رضا رضایی؛ مدیرمالی و ذیحساب وجوه عمومی شهرداری‌های محمودآباد و سرخرود حضور داشتند، مهندس فرجی با تقدیر از حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی و همراهان این حضور را زمینه‌ساز همکاری متقابل طرفین برای توسعه استان برشمرد.


وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران سازمان غیر دولتی با ظرفیت و پتانسیل های فراوان برای توسعه هرچه بیشتر استان است ، افزود: در حال حاضر دولت برای برون‌رفت از مشکلات موجود چاره‌ای جز واگذاری امور به بخش خصوصی ندارد و در این راستا در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران آماده هر نوع همکاری برای اقدامات عام‌المنفعه برای مردم با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هستیم.  


 فرجی با تقدیر از حمایت همه‌جانبه استاندار مازندران تصریح کرد: مساعدت و حمایت استاندار مازندران در تصویب و اجرای برنامه‌های سازمان فراتر از همکاری عرفی بوده که این نگاه خوب، مشکلات را برای ما در سازمان هموار کرده است.


وی با اشاره به اینکه به صورت هیاتی در صدد اجرا کردن پروژه‌ها نیستم، افزود: اصراری ندارم به صورت هیاتی ۵۰ پروژه کم‌بازده را آغاز و نیمه‌تمام رها کنم؛ بلکه تمام تلاش بنده در سازمان این است پروژه‌های پیشنهادی را از ایده تا اجرا به صورت کامل بررسی و پس از اطمینان درخصوص عام‌المنفعه بودن اجرا کنم.


فرجی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران این سازمان می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی نیز ورود کند، خواستار همکاری مدیرکل اقتصاد و دارایی استان جهت فراهم کردن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی این سازمان شد.


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان نیز با تقدیر از تلاش و خدمات مهندس فرجی، حضور ایشان را نویددهنده اتفاقات خوب در سازمان برشمرد.


دکتر هاشمی با اشاره به اینکه آماده هر نوع همکاری با سازمان همیاری هستیم، حضور دکتر انشایی و مهندس جعفری به‌عنوان ذیحسابان برتر شهرداری‌های استان را یک فرصت مناسب برای این سازمان برشمرد.


وی همچنین خواستار انتخاب یک رابط از سوی سازمان همیاری برای پیگیری برنامه‌های مشترک این دو سازمان شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار