وزارت نیرو چه چیز را تکذیب می‌کند!

رسایی با انتشار فایل صوتی تکذیب خبر اقامت وزیر نیرو در هتل اسپیناس را نادرست دانست و نوشت: درد این جماعت، درد مردم ایران نیست، قلب این جماعت هم با مردم ایران نیست که اگر بود کنار ملت ایران می‌ماندند، اصلاح‌طلب و اصولگرا هم ندارد.

به گزارش راه شلمچه، خبری در رسانه‌ها منتشر شده که اردکانیانیان وزیر نیرو در هتل اسپیناس تهران اقامت دارند و خانواده‌اش در خارج از کشور زندگی می‌کنند. این خبر را حجت‌الاسلام حمید رسایی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد اما جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب این خبر را کذب دانست. 

 حمید رسایی امروز با این تیتر؛  وزارت نیرو چه چیز را تکذیب می‌کند! با انتشار فایل صوتی نوشت: چند روز قبل پستی را در صفحه اینستاگرامم منتشر کردم که اشاره به اقامت خانواده وزیر نیرو در خارج از کشور و سکونت آقای اردکانیان در یکی از هتل‌های مجلل تهران داشت. امروز روابط عمومی وزارت نیرو، اقامت وزیر در هتل اسپیناس پلاس و اقامت خانواده وی در خارج از کشور را تکذیب کرده‌ است. اگر الان با پذیرش این هتل تماس بگیرید، پاسخ با کمی تامل و وصل کردن خط به مسئول بالاتر این است که چنین شخصی در این هتل نیست اما قبل از رسانه‌ای شدن موضوع در حالی که هنوز عوامل هتل توجیه نشده بودند، پاسخ چیز دیگری بود که می‌توانید گوش کنید.

 



اقامت وزیر دولت روحانی در هتل چیز عجیبی نیست حتی در زمانی که از شبکه برق کشور خرابکار بازداشت می‌شود. عجیب نیست، خصوصا وقتی اتفاقاتی بدتر از این در میان دولتمردان این دولت و رییس آن رایج است. درد این جماعت، درد مردم ایران نیست، قلب این جماعت هم با مردم ایران نیست که اگر بود کنار ملت ایران می‌ماندند، اصلاح‌طلب و اصولگرا هم ندارد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار