امیری سوادکوهی:

ننگ تعطیلی عزای حسینی را در پرونده اعمالتان ثبت نکنید

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در مراسم با شکوه عزای حسینی در حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه گفت: طبق ضوابط ستاد مبارزه با کرونا عمل خواهیم کرد ولی به هیچ عنوان روضه ها و حسینیه ها و دانشگاه بزرگ عاشورایی سیدالشهداء علیه السلام را تعطیل نخواهیم کرد.


به گزارش خبرگزاری سراسری راه شلمچه، اندیشمند جوان شیعه حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در بیاناتی مهم در شب های اول و دوم ماه محرم در حسینیه مرکزی سوادکوه، بیانات اخیر مقام معظم رهبری را سرلوحه ی تمامی هیئات و مجموعه های مذهبی دانست و در ضرورت برپایی احیای عزای حسینی گفت:  ما نیز طبق پروتکل‌های بهداشتی رفتار می کنیم و هر آنچه قوانین در این باره وضع شده را بدون کم و کاست انجامش خواهیم داد ولی از خط قرمز مذهبمان، یعنی احیای شعائر مقدسه ی حسینیه به هیچ عنوان نخواهیم گذشت و ضمن با شکوه برگزار نمودن این جلسات مهم، بر رعایت پروتکل‌های مربوطه اهتمام خواهیم ورزید. این محقق جوان تاکید کرد : اگر چه بر بسیاری از موارد مطرح شده از جانب وزارت بهداشت ایراد و اعتراض داریم ولی در این امر نیز فصل الخطاب مقام معظم رهبری است و یقین بدانید قوانین مربوطه را کاملتر از هر قانونی عملی خواهیم کرد.
وی با اعتراض به سستی و بی تدبیری برخی اعضای هیئت امنای شهرها و روستاها بر تعطیلی عزای محرم در برخی نقاط اظهار تاسف کرد و افزود : ننگ تعطیلی عزای حسینی را در پرونده اعمالتان درج نکنید،چرا که با تدابیر ویژه ی وزارت بهداشت حجت بر همگان تمام است.
امیری سوادکوهی، کشتی نجات سید الشهدا را تنها راه نجات بشریت از این ویروس منحوس دانست که روح و جان مردم را به سمت آرامش و امید دعوت می‌کند
اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار