صدور سند مالکیت 200مکان مذهبی و مسجد در مینودشت

جعفر ذوبی سرابی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان مینودشت اظهار کرد: بسیاری از موقوفات که دارای سند مالکیت نبودند امسال با انعقاد تفاهم نامه ای  که بین بنیاد علوی و اداره منابع طبیعی بسته شده است دارای سند مالکیت خواهند شد




 به گزارش خبرنگار راه شلمچه ،جعفر ذوبی سرابی بمناسبت دهه وقف در نشست خبری با اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: درجهت اشتغال و حمایت از بانوان بی سرپرست در غالب طرح شمیم خدمت، تفاهم نامه استانی با اداره کارو رفاه اجتماعی منعقد شده برای ایجاد اشتغال سرپرستان خانوار که اماکنی از مساجد و موقوفات در اختیار آنان قرارداده شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با اشاره به فعالیت این دفتر در دوران کروناافزود: : قرارگاه شمیم خدمت با رویکرد تولید ماسک و پخت غدای بیرون ، باکمک مراکز نیکوکاری بیش از 12 هزار ماسک دوخته شده که توسط این قرارگاه در بین مردم توزیع شده است همچنین 4هزار پرس غذا در مینودشت 3 هزارپرس درگالیکش و 7 هزارپرس درکلاله  توزیع شده است.
سرابی در ادامه تاکید کرد:این اداره تاکنون در شهرستانهای مینودشت،کلاله،گالیکش و مراوتپه بیش از 5 هزار پک بهداشتی کامل توزیع کرده است بیش از 50 هزار لیتر مواد ضد عفونی سطوح درمساجد ،هیات ها، شهرداری و مردم توزیع شده وهمچنان ادامه دارد.
وی اشاره ای هم به طرح ضیافت هم دلی در ماه مبارک رمضان کرد و گفت: طرح ضیافت همدلی در ماه رمضان فعالیت داشته
و در اجرای این طرح 100 بسته معیشتی که هریک به ارزش 250 هزار تومان بوده در شهرستان مینودشت توزیع شده که بیش ازاین تعداد هم در شهره های کلاله و گالیکش و مراوتپه بین نیازمندان توزیع داشته ایم.
سرابی از کشف 5 فقره موقوفه ی منفعتی خبر داد و افزود: این 5 فقره به ثبت رسیده است
گفتنی است که درشهریور سال تحصیلی جدید 100پک تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده. وهمچنین در ایام محرم 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده که 100 بسته مینودشت و300 بسته در شهرستان های دیگر بوده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار