ضیافت افطار جبهه ایران اسلامی +تصاویر

نشست صمیمی جبهه ایران اسلامی(حامیان انقلاب اسلامی) با حضور نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، فاطمی‌امین وزیر صمت، کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس و ... برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، مراسم ضیافت افطاری جبهه ایران اسلامی(حامیان انقلاب اسلامی) با حضور علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس و نماینده مردم اردبیل، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هئیت رئیسه مجلس و نماینده مردم بابل، حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین، کلیبر و هوراند، محمد کعب عمیر نماینده شوش، ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، حسن محمدیاری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر، سیدغنی نظری نماینده خلخال، موسی احمدی نماینده کنگان، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان، سیدعلی ادیانی معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس و نماینده سابق قائمشهر، محمدحسین عظیمی دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی و .. برگزار شد.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه باید قدر نعمت‌هایی که داریم را باید بدانیم، گفت: قدر کشورمان و قدر این انقلاب را باید بدانیم چون بیش از 240 هزار شهیدی که تقدیم انقلاب شد و 570 هزار جانباز و 58 هزار آزاده داریم و همه ما و قوای سه‌گانه باید کمک کنیم تا اخلاق حکمرانی برای افزایش سرمایه اجتماعی را داشته باشیم و این میسر نمی‌شود مگر اینکه ما خودمان را تطبیق بدهیم با مشخصات آنچه که به عنوان کارگزار نظام حضرت امیر(ع) خوانده می‌شود و این شدنی است.

وی ادامه داد: باید سرعت و شتاب در حرکت کشور را داشته باشیم کمک کنیم تا قوه مجریه، قوه مقننه و قضائیه عدالت را گسترش دهد و اگر بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم کشور به تمدن اسلامی نزدیک می‌شود.

نیکزاد دغدغه 286 نماینده مجلس را دغدغه مردم بیان کرد و افزود: ما در مجلس کار اجرایی نداریم اما ریل را برای خدمت به مردم و برای رسیدن به تمدن اسلامی حتما در اختیار دولت خواهیم گذاشت و آنچه می‌شود به مردم خدمت کرد، عزت جامعه اسلامی را بالا برد، گرفتاری مردم را رفع کرد، توان اقتصادی مرد را بالا برد و معیشت مردم را حل کرد من باورم این است که تربیت توحیدی است که اگر نباشد قاسم سلیمانی ها بیرون نمی آید.

نایب رئیس اول مجلس یازدهم تصریح گفت: به خداقسم خیلی ها در دنیا حسرت حکومت شیعی را دارند و خیلی ها در دنیا رهبری مثل رهبر جمهوری اسلامی را دارند و همه در پاکستان دیدیم که برای عمراخان چه اتفاقی افتاد.

در این جلسه حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین، کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: ظرفیت‌هایی که جبهه حامیان با سرمایه‌هایی که دارد می تواند در دوران شکوفایی تمدن نوین اسلامی حق و سهم خود را  از باب اندیشه ورزی و ایفای نقشی که در اساسنامه و مرامنامه در قالب گفتمان سازی و در قالب تولید فکر و اندیشه و ایجاد نقش بازوی محوری به خصوص برای دولت مردمی و ارزشی سیزدهم و جریان اصیل انقلاب دارد، ایجاد کند. 

گفتنی‌است در این مراسم حجت‌الاسلام ادیب یزدی طی سخنانی به مسائل اخلاقی و سیاسی کشور پرداخت و شهروز حبیبی از مداحان مشهور به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با نوای خوش خود حاضران در جلسه را به وجد آورد.


اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار