بازگشت پرسپولیس 10 نفره به جنگ قهرمانی! +جدول لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول را کاهش داد تا به دیدارهای باقی مانده در لیگ بیست و یکم و کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر از قبل بماند. 

به گزارش راه شلمچه، هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران عصر امروز چهارشنبه(14اردیبهشت) با برگزاری دیدار های حساس سپاهان - استقلال از ساعت 18:30  و پرسپولیس- پیکان از ساعت 20:40 دقیقه آغاز شد.

پرسپولیس 1    پیکان  0

پرسپولیس در آخرین دیدار امروز رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران تا پایان نیمه اول توسط حامد پاکدل در دقیقه ۱۶ به گل برتری برسد و تا پایان نیمه اول با پیروزی به رختکن برود.


سپاهان  1   استقلال  1

تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر و تنها تیم بدون شکست این مسابقات که پیش از این رکورد طولانی‌ترین مدت شکست ناپذیری در لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، در دیداری حساس و نفس گیر در چارچوب در اصفهان مقابل سپاهان با نتیجه یک - یک متوقف شد تا رکورد خودش را بهبود بخشد.

   

با این تساوی رکورد شکست ناپذیری استقلال به ۲۵ هفته افزایش یافت و آنها امیدوارند بتوانند با حفظ این رکورد در پایان فصل، اولین تیمی باشند که در همه ادوار لیگ برتر یک فصل را بدون شکست به پایان برسانند. 


هوادار  1    ذوب آهن  0

تیم فوتبال هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با با برتری یک بر صفر به پایان برد.

   

با این پیروزی شاگردان رضا عنایتی ۳۱ امتیازی شدند و در رده نهم جدول قرار گرفتند. تیم ذوب آهن هم که با هدایت مهدی تارتار در این فصل حضور دارد با همین تعداد امتیاز در رده دهم قرار گرفت.


آلومینیوم  0   نساجی  0

تیم فوتبال آلومینیوم میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که روز هفتم اردیبهشت در فینال جام حذفی با یکدیگر دیدار کردند که این بازی را نساجی یک بر صفر برد و قهرمان شد. 

شاگردان رحمتی با این تساوی خانگی ۳۱ امتیازی شدند و تیم نساجی هم به امتیاز ۲۸ رسید.


شهرخودرو  1     نفت آبادان  1

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و شهرخودرو در مشهد برنده نداشت و این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید. 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار