رسایی:

نگذارید بی حجابی به برهنگی ختم شود

مدیر مسئول هفته نامه دی در مراسم سالگرد مدیرکل فقید دادگستری مازندران در باره حوادث اخیر و رواج بی‌حجابی در تذکری خطاب به مسئولین گفت: اگر امروز از این سنگر خوب مراقبت نکنید آنهایی که در این پنج ماه سر برهنه شدند وارد مرحله برهنگی می‌شوند.

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نماینده ادوار مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالروز درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد رییس کل سابق دادگستری مازندران گفت: اکر کسی در زندگی یاد مرگ باشد هر عملی که می‌خواهد انجام دهد محاسبه می‌کند که در دنیای دیگر باید جواب بدهد و این سبب اصلاح می‌شود. یکی از فواید مجالس یادبود در گذشتگان تسکین دادن خانواده متوفی است و دیگری یادکردن و ذکر خیر و حلالیت آن مرحوم است ولی فواید مهم و اصلی برگزاری مراسم ختم، برای ما زنده‌هاست که از یاد نبریم روزی هم چنین مراسمی برای من هم خواهد بود و 1200 آیه در قرآن کریم برای مرگ آمده و یاد مرگ باعث می‌شود وقتی انسانی که در قدرت قرار می‌گیرد مسئولیت خود را درست انجام دهد.

رسایی به حوادث اخیر اغتشاشات سال گذشته پرداخت و گفت: در مجلس ختم روحانی که سابقه حضور در جبهه و سال‌ها خدمت به نظام را داشته، باید در راستای جهاد تبیین که امر رهبری است هم مطالبی بیان کرد و از احکام الهی که همان حجاب است، دفاع کنیم و متاسفانه عده‌ای بدون توجه به احکام الهی و بدون توجه به آداب و سنن ملی ما که حجاب در پوست و خون و استخوان مادران و خواهران این سرزمین است تلاش می‌کنند با استفاده از فضای مجازی و شبهه افکنی خانواده‌های ما را به سمت بی حجابی سوق دهند. اما خانواده‌هایی که برای حجاب حرمت قائل هستند اکثریت جامعه هستند و حتی عده‌ای که کم حجاب هستند آنها هم حاضر نیستند بی حرمتی رواج پیدا کند و به تعبیر رهبر انقلاب اکثریت زنان جامعه در مقابل ترویج بی حجابی توسط رسانه‌های معاند، تو دهن دشمن زدند و الحمدالله تعداد زنان محجبه و مردان با غیرت کم نیستند.


مدیر مسئول هفته نامه 9 دی با اشاره به طراحی دشمن برای رواج بی حجابی که به سمتی ادامه داشته باشد تا فساد و بی بند و باری در جامعه حاکم شود، افزود: حواس همگان باشد که دعوا صرفا برای حجاب نیست و این یک آغازی است که پایانش بسیاری از گناهان دیگر است و اگر شما به این برنامه دشمن تن دادید این دومینو ادامه پیدا می‌کند و کم کم مطالبات دیگری هم دارند که در این برهه حساس هم مردم مسئولیت دارند و هم مسئولین.

وی ادامه داد: وظیفه مردم امر به معروف و نهی از منکر آن هم از طریق زبان است و دیگر هیچ مسئولیتی بر گردن مردم نیست و ما مردم حق نداریم درگیری ایجاد کنیم اما به صورت زبانی اگر کشف حجاب دیدیم دعوت کنیم به رعایت حفظ حجاب. بعضی‌ها می‌گویند شما به حجاب حساس هستید اما چرا در دزدی و اختلاس حساسیت نشان نمی‌دهید که این هم دروغ است و کی گفته ما به دزدی منفعل هستیم. ما به همه اینها حساس هستیم و حتی به کم‌کاری مسئولین حساسیت داریم.

اما گناه کشف حجاب با دزدی و اختلاس متفاوت است و کشف حجاب گناهی است که در بین عموم اتفاق میوفتد و اگر کسی در خانه خود کشف حجاب کند کسی کاری با او ندارد و اصلا به ما ربطی ندارد. یا کسی در بیابان که هیچ کسی نیست کشف حجاب کند اینجا گناهی محقق نشده و گناه کشف حجاب جایی است که عموم هستند و رعایت دین خدا نشود. آیا دزدی هم گناه علنی است؟ کسی که بخواهد اختلاس کند فریاد می‌زند که من می‌خواهم اختلاس کنم؟ اگر من ببینم کسی در حال دزدی باشد و یک نفری هم در کنارش کشف حجاب کند آدم عاقل میاد به آن آدمی دارد دزدی می‌کند تذکر می‌دهد.

رسایی با بیان اینکه در فضای مجازی حضور پر رنگی دارد و روزانه 400 – 500 پیام از مردم دریافت می‌کند که اکثریت آنها از وضع بی حجابی گله دارند، افزود: طرف پیام می‌دهد که حجاب ناقصی دارم اما وضع بی حجابی شهر را می‌بینم واقعا برهنگی و بی حیایی است و امروز گله مردم به مسئولین این است که چرا نسبت به این موضوع منفعل هستند. اگر امروز از این سنگر خوب مراقبت نکنید آنهایی که در این پنج ماه سر برهنه شدند وارد مرحله برهنگی می‌شوند.



وی با تأکید بر اینکه تردید نداریم مسئولین ما دلسوزند آنهم تو این دولت، گفت: رئیس دولت فعلی اهل این نیست ظاهری دینی داشته باشد و عمامه سرش باشد و سوکولار باشد مثل بعضی از روحانیون و روسای قبلی که آخوند منهای اسلام بودند و ما رئیس‌جمهور اینچنینی در کشور داشتیم. ما می‌دانیم مسئولین ما اینگونه نیستند و آقای وحیدی وزیر کشور و دیگران را می‌شناسیم که ما می‌گوییم مسئولین ما منفعل نباشند و با برنامه ریزی مطالبه کنید.

اگر خوشت اومد لایک کن
24
20
۱۵ فروردین ۱۴۰۲
با تشکر فراوان از جناب آقای رسایی وخداوند رحمت کند مرحوم حاج محمد علی تقوی فرد را که خدمات و زحمات زیادی برای دستگاه قضا و مردم مازندران داشتند
پاسخ
18
۱۵ فروردین ۱۴۰۲
خداوند رحمت کند همه اموات را خصوصا این عالم فرهیخته و پدیده حاج آقای تقوی فرد را که از قضات صالح دستگاه قضایی بودند
پاسخ
6
۶ خرداد ۱۴۰۲
از قضات نمونه و برتر کشور بودند انشاالله خداوند بهشت نصیب این عزیز کند
پاسخ
آخرین اخبار