همایش ستاد مرکزی اقوام و عشایر آیت‌الله رئیسی برگزار شد +تصاویر

نیکزاد: شهادت شرعی می‌دهم آمدن آقای رئیسی برای قوه مجریه از روی اخلاص است. کریمی‌فیروزجایی: پیام آیت‌الله رئیسی که پیام مبارزه با فقر و فساد و بی عدالتی است را به همه اعضای بزرگ قومیت‌های کشور ابلاغ کنید.

به گزارش راه شلمچه، عصر سه شنبه 17 خرداد همایش ستاد انتخاباتی اقوام و عشایر آیت‌الله رئیسی با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی و علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس ستاد مرکزی اقوام و عشایری رئیسی در مسجد جامع حضرت ولی‌عصر(ع) برکزار شد.

نیکزاد در این مراسم گفت: ما می‌خواهیم دولتی تشکیل دهیم که دعوای روسای قوا در تلویزیون حل نشود بلکه در جایی که محل سیاست است حل شود و اگر هم حل نشد قانون و ساختار جمهوری اسلامی مشخص کرده که شکایت‌شان را به رهبری دهند. 

وی جایگاه قوه قضائیه را مطالبه‌گری دانست و گفت: اما چرا رئیسی می‌خواهد برای قوه مجریه بیاید. بررسی‌ها نشان می‌دهد قوه مجریه باید اصلاح شود یعنی قانونی که در مجلس تصویب می‌شود باید در قوه مجریه درست اجرا شود و اگر نشود قوه قضائیه دچار مشکل می‌شود و اگر ما قانونی را در مجلس تصویب می‌کنیم دولت اجرا نکند ما شاید بتوانیم یقه دولت را بگیریم اما برای مردم نان و آب نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: رئیسی برای این آمد که می‌داند که اگر بخواهد با معلول مبارزه کند باید پرونده تشکیل دهد. 18 میلیون پرونده در تشکیلات قوه قضائیه نگران کننده است و باید ریشه را درست کردو ریشه، قوه مجریه است. 

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: ما آخرت خودمان را برای دنیای کسی نمی‌فروشیم اگر دلتان برای ایران، برای اقوام و عشایر و برای همه آحاد مردم می‌تپد و اگر دلتان برای ایران می‌تپد، قوه مجریه باید درست شود و اگر قوای کشور انقلابی شود آنوقت است که بگوییم کاری کردیم کارستان.

علی نیکزاد افزود: آخرت خود را بیش از دنیای دیگران دوست دارم. شهادت شرعی می‌دهم آمدن آقای رئیسی برای قوه مجریه از روی اخلاص، اعتقاد، باور، اقدام، عدالت و از روی رفاه و آسایش و حل معضلات معیشتی و اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

نیکزاد خاطر نشان کرد:  برای پیروزی باید دو کار را انجام دهیم؛ اول مشارکت کنیم و خلق قدرت کنیم در سال 88 وقتی مشارکت عظیم مردم در انتخابات رقم خورده بود غربی‌ها می‌خواستند با ما مذاکره کنند اما فتنه را دیدند فکر کردند قرار است انقلاب ساقط شود.  دوم اینکه به دنبال اصلح باشیم.

وی با کنایه صحبت‌های مهرعلیزاده در مناظره تلویزیونی زد و گفت: اگر رئیس قوه قضائیه شش کلاس داشته باشد وای به حال آن کشور و اگر رئیس قوه قضائیه مجتهد نباشد ولی فقیه حکمی برای رئیس دستگاه قضا صادر نمی‌کند این عیب است کسانی که دارند با ادبیات سخیف صحبت می‌کنند.

در ادامه این همایش علی کریمی‌فیروزجایی رئیس ستاد اقوام و عشایر آیت‌الله رئیسی ضمن خیرمقدم به مهمانان، اعضای کمیته‌های ستاد انتخاباتی رئیسی گفت: ملت بزرگ ایران همانطوری که در دوراهی انتخاباتی، بنی‌صدر خائن را برگزید در دوراهی دیگری شهید رجایی را برگزید و مایه عزت و افتخار این ملت شد. امروز بازهم در دوراهی دیگری قرار داریم و به فضل الهی و با عنایت آقا امام زمان(عج) مردم ما راه درستی را انتخاب خواهند کرد هم با مشارکت حداکثری و هم با انتخاب گزینه اصلح.

عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود کرد: اقوام و عشایر ظرفیت کم نظیری در کشور ما هستند که در کمتر کشوری در دنیا از آن بهره‌مند است حقیر به عنوان کارشناس اجتماعی که در این زمینه مطالعه کردم گویش‌ها و اقوام را می‌شناسم عرض می‌کنم از نظر تنوع قومیتی و گویشی یکی از کشورهای غنی دنیا هستیم و تا حالا 12تا از این قومیت‌ها را در کشور شناسایی کردیم و دوستان قبول زحمت کردند و در این جلسه حضور دارند که پیام آیت‌الله رئیسی که پیام مبارزه با فقر و فساد و بی عدالتی است را به همه اعضای بزرگ قومیت‌ها ابلاغ کنید اینها ظرفیت‌های بی بدیلی هستند که دو نخ تسبیحی هستند که قومیت‌ها را بهم رساند یکی ایرانیت است و دوم  اسلامیت.

در ادامه این مراسم علم‌الهدی رئیس ستاد نخبگان ستاد انتخاباتی رئیسی با بیان ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح در این انتخابات بر شمرد.

 





اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار