بازدید استاندار از پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۹ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شهر آفتاب درحال برگزاری است


دکتر علیرضا فخاری در این نمایشگاه حضور داشتند و به صورت کامل در جریان روند کار و پروژه های خودروسازان داخلی قرار گرفتند. 



بازدید 

مدیران خودرو قصد دارد سه محصول اکستریم را در ایران عرضه کند. هر سه خودرو را در نمایشگاه‌های قبلی دیده بودیم؛ اما این بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور دارند.  اکستریم VX لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو بوده که با پیشرانه ۲ لیتری توربو GDI و گیربکس ۸ سرعته AT8 عرضه می‌شود. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اکستریم VX مطالعه کنید.

این محصول لوکس به صورت وارداتی عرضه می‌شود و از موتور 1.6 لیتری T-GDI با قدرت 197 اسب‌بخار بهره‌مند شده است. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اکستریم ال ایکس مطالعه کنید 

مشخصات فنی این مدل، با مدل VX یکسان است اما ابعاد کوچک‌تری دارد. پیشرانه 2 لیتری T-GDI و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک برای آن نصب شده است. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اکستریم TXL مطالعه کنید. 

غرفه سروش دیزل در اتو اکسپو تهران 

این خودرو درواقع همان رنو آرکانا است که در برخی بازارها با این نام عرضه می‌شود. این محصول فرم بدنه کراس‌اور کوپه داشته و احتمالا به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT مجهز شده است. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو رنو سامسونگ XM3 مطالعه کنید.

این خودرو نیز همان رنو کولئوس بوده که در کره جنوبی توسط سامسونگ تولید می‌شود. این خودرو احتمالا یک موتور 2 لیتری توربوشارژ خواهد داشت. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو رنو سامسونگ QM6 مطالعه کنید. 

غرفه بهمن موتور در اتو اکسپو تهران

فیدلیتی پرستیژ همان جتور X70 پلاس بوده و بارها توسط بهمن موتور رونمایی شده است. فیدلیتی پرستیژ در دو نسخه 5 و 7 نفره عرضه می‌شود و یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با خروجی 197 اسب‌بخار دارد. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فیدلیتی پرستیژ مطالعه کنید.

این سدان لوکس و بزرگ به صورت وارداتی و توسط بی‌ام کارز (زیرمجموعه بهمن موتور) و با قیمت 2.62 میلیارد تومان عرضه می‌شود. یک موتور دو لیتری توربوشارژ با خروجی 222 اسب‌بخار برای آن در نظر گرفته شده و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دارد. جزئیات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هونگچی H5 مطالعه کنید. 




اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار