گزارش تصویری نمازجمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مصلی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، نمازجمعه این هفته تهران -۲۲ مهر- به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نماز جمعه در دانشگاه تهران و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد. 

خطیب این هفته جمعه در خطبه دوم گفت: ملت ایران را هویت ملی، عرف ملی، سنن و آداب ملی و مذهبی بهم گره زده است و باید این اصول را پاس داریم. یکی از مسئولیت‌های مهم و کلیدی دستگاه انتظامی کشور که باید مقتدر باشد، با نگاهی که امروز پلیس به موضوع امنیت و نظام و آسایش عمومی دارد، پاسداری از این ارزش‌ها و اصول است. پاسداری از اصول و مبانی اصلی همبستگی اجتماعی رسالت پلیس است و دشمنان می‌خواهند پلیس مقتدری برای حراست از این اصول در حوزه وظایف قانونی خویش در کشور ما حضور نداشته باشد.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: اقتدار و امنیت جهان اسلام به همبستگی در جهان اسلام است. راهبرد رهبر انقلاب اسلامی نیز راهبرد وحدت ملی و انسجام اسلامی برای تحقق این مهم است. امنیت ملت ایران به همبستگی ملت ایران وابسته است.

 

وی با تاکید بر همبستگی آحاد مردم برای عبور از بحران‌ها، گفت: زبان، مذهب، فرهنگ، هویت ملی و عرف ملی ملت ایران رمز همبستگی مردم است. اتاق‌های نظریه پرداز سرویس‌های اطلاعاتی پنتاگون این ارکان و عناصر اصلی وحدت ملی کشور را هدف قرار دادند و باید جوانان ما هوشیار باشند. مسئله مسئله حجاب نیست و مسئله مسئله همبستگی و وحدت ملی ما و فروپاشی نظم اجتماعی ماست.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار