پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با حذف پرسپولیس بسته شد.                         

کشاورزان مازندرانی این روز‌ها پس از آماده کردن زمین خزانه و همچنین زمین اصلی، نشاء آماده شده را در زمین اصلی پخش کرده و سپس به دو شیوه سنتی و یا مکانیزه، نشاء‌کاری می‌کنند.

مراسم تکریم از مقام والای مادر شمس الشموس، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم و در بیت مرجع عظیم الشأن، مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمد رضا موسوی گلپایگانی قدس سره برگزار گردید.

آیت‌الله خاتمی خطیب جمعه این هفته تهران با بیان اینکه حجاب از ضروریات دین است و 10 آیه قرآن درباره حجاب است، گفت: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم اما نظام در مقابل ناهنجاری خواهد ایستاد و عقب‌نشینی هم ندارد.

خجسته:

یکی از کاندیدهای راه یافته (شانا) به دور دوم انتخابات مجلس، درباره حضور و هدف خود در این انتخابات گفت: وظیفه ای بود که انجام دادم و امیدوارم هر آنچه خیر و منفعت برای کشور است رقم بخورد.

 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، آیین تکریم حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قبلی دستگاه قضا و معارفه حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول جدید عدلیه برگزار شد.

تحلیلگر صهیونیست گفت: حملۀ بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدید‌تر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

آخرین اخبار