جوایز مسابقه مسابقه نقاشی هفته مبارزه با تروریسم اهدا شد

جوایزاین مسابقه که به همت انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس برگزار گردید بود در مراسم هفته حجاب و عفاف به برگزیدگان اهدا شد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این مراسم که با حضور حسن نوروزی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود موحدی مسئول واحد فرهنگی، صیادی و سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد بعد از تلاوت قرآن کریم توسط زهرا سادات کریمیان، ابتدا سید علی کریمیان مدیر انجمن ضمن عرض خیر مقدم گویی به حضار و مسئولین گزارشی کوتاه در خصوص برگزاری این دو مراسم ارائه نمود و در ادامه به نقل از کتاب فلسفه حجاب شهید مطهری گفت:حجاب حقی الهی است که در نزدبانوان و دختران به ودیعه و امانت گذاشته شده است.


وی در ادامه گفت: امروز توفیق آن را داشته ایم که ضمن اهدا جوایز مسابقه نقاشی هفته مبارزه با تروریسم از عده ای از دختران محجبه فعال در انجمن تقدیر به عمل آوریم.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام پور صیادی نکاتی در خصوص رعایت حجاب ویژه دختران که تازه به سن شرعی رسیدن ارائه نمود و روایات و احادیث مختلفی را در خصوص رعایت حجاب اسلامی برای دختران نوجوان حاضر در انجمن بیان داشتند.

در پایان این مراسم به هریک از برگزیدگان و حضار از سوی واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس جوایزی اهدا شد.
گفتنی است که واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبد کاووس از جمله ادارت مرتبط و فعالی است که در ترویج فرهنگ غنی کتابخوانی و ایثار و شهادت با این انجمن همکاری تنگاتنگی دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار