نشست اعضای هیأت اجرایی جامعه اسلامی فرهنگیان با نایب رئیس اول مجلس

جلسه اعضای هیأت اجرایی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با حضور نایب رئیس مجلس، عضو هيأت رئيسه مجلس و دبيركل جامعه اسلامی فرهنگيان، معاون وزیر آموزش و پرورش و اعضای هيأت اجرائی در سالن جلسات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، این جلسه امروز (18 دی) به ریاست علی کریمی‌فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیأت رئیسه مجلس در سالن جلسات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس و احمد محمودزاده معاون توسعه و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

اعضای هیأت اجرایی جامعه اسلامی فرهنگیان جهت بررسی شرایط آموزش و پرورش و همچنین مقدماتی را برای برگزاری انتخابات مجمع عمومی 7 بهمن امسال بحث و گفت‌‌وگو کردند.

علی نیکزاد در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در شرایط کنونی گفت: فرهنگیان همواره در انتخابات کشور حضور فعالی دارند و در درون آموزش و پرورش کسانی هستند که می‌توانند به این وزاتخانه خدمت کنند را نباید نادیده گرفت.

وی ضمن تقدير از پيگيری‌های مجدانه دبيركل جامعه اسلامی فرهنگيان در مباحث صنفی معلمان و با بیان اینکه مجلس رتبه‌بندی معلمان را پیگیر است، اظهار امیدواری کرد تغییرات در آموزش و پرورش و انتصاب مدیران با رعايت شايسته سالاری با سرعت انجام شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار