پیام رئیس قوه قضاییه به هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه

حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه به هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه پیام صادر کرد.

به گزارش راه شلمچه، متن این پیام به شرح ذیل است:

" بسم الله الرحمن الرحیم"
إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حاصل گردید تا پویندگان شریعت با توسل به حبل المتین قرآن، طریق معنویت و تقرب به ساحت امن الهی را پیموده و در صراط رستگاری توشه اخروی برگیرند.
پیش ازهمه چیز با تبریک دهه امامت و ولایت و عیداله الاکبر ، همت والای همه دست اندرکاران برگزاری این همایش معنوی قرآنی بویژه مسئولین قضائی و اجرایی استان فارس و مسئولین فرهنگی قوه قضائیه که این گردهمایی بزرگ فکری، فرهنگی و معنوی را با هدف تدبر در قرآن کریم تدارک دیده اند، ارج می نهم.
بی تردید قرآن کریم که به فرموده مولی الموحدین حضرت علی(ع) امرکننده و بازدارنده ، خاموش و گویا و حجت خداوند بر خلق است ، اکسیر جاودانی سعادت بشر و حلقه وصل همه مسلمین جهان و حبل الله و رشته محکم الهی است که همه دلها را به یکدیگر پیوند می دهد.
اینجانب همه عزیزان حاضر در این همایش نورانی و رقابت معنوی را به تمسک عملی به رهنمودهای مکتب انسان ساز و تعالی بخش مصحف شریف دعوت می کنم و رجاء واثق دارم این گردهمایی استمرار راهی بی انتها برای دستیابی همه عزیزان به قله های رفیع معنویت ، نورانیت و وحدانیت باشد.
استجابت دعاهای همگان در جوار مضجع نورانی امام زادگان واجب التکریم خصوصاً حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه ای
رییس قوه قضاییه
تیرماه 1401

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار