گنبد کاووس شهر اتحاد و همدلی و وحدت است

مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان حضرت معصومه (س) گنبد کاووس گفت: خون برادران شیعه و سنی این خطه از کشور درطول 8 سال دفاع مقدس در هم آمیخته شده است.

به گزارش راه شلمچه، سید علی کریمیان فعال فرهنگی اجتماعی و از هادیان سیاسی بسیج شهرستان گنبد کاووس طی سخنانی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در دبیرستان حضرت معصومه(س) این شهرستان گفت: گنبد کاووس شهر اتحاد و همدلی و وحدت اقوام شیعه و سنی در کشور است.


مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس در ادامه گفت: دشمنان این نظام همچون سالهای ابتدای انقلاب دست به تحرکات وایجاد اختلاف افکنی و ایجاد اغتششات زیادی نمودند که باز هم تیرشان همچون گذشته با حضور میلیونی امت رسول الله(ص) به سنگ خورد.


وی گفت: خون برادران شیعه و سنی این خطه از کشور درطول 8 سال دفاع مقدس در هم آمیخته شده است و این امر تا کانون با رشادت و اهداء جان و خون خود در راه حفاظت از مرز و کیان اسلامی، شهدایی از جمله شهدای راه وطن، راه امنیت،راه سلامت و شهدای مناو... ادامه داشته است  واین اتحاد زنجیر وار، متصل به هم در تمامی مراسمات قابل مشاهده است.


کریمیان افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار ما استفاده کرده و به لطف الهی و با بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه کارشان و نقشه هایشان به شکست انجامیده است.


این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در پایان گفت:آشنا کردن دانش آموزان با سرداران شهید و شهدای شهرستان تاثیر به سزایی درآگاه سازی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آنان دارد و این امر با دادن پروژه و تحقیق،انشاء ومقاله توسط معلمان امکان پذیر است،دانش آموزان عزیز نیز باید با مطالعه کتابهای که در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت منتشر شده اطلاعات خود را در خصوص شهدا و ایثارگران بالا ببرند تا متوجه شوند وآگاهی یابند که برای انقلاب چه بهایی پرداخت شده به همه شما دختران عزیز توصیه می کنم که کتاب "دا" رو بخوانید و ببینید دختران ما در کنارپسران غیور کشورمان چگونه فعالیت کرده اند و افتخار آفریده اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار